سایت در حال بروز رسانی است لطفا فقط تماس بگیرید .  09363307407

0

پیست دوچرخه سواری بانوان در دزفول افتتاح شد

بازدید: 231 بازدید

دزفول-ایرنا- پیست دوچرخه سواری بانوان روز چهارشنبه با حضور مسوولان محلی در پارک بعثت دزفول افتتاح شد.

به گزارش ایرنا شهردار دزفول در آیین افتتاح این پیست دوچرخه سواری با بیان اینکه فعالیت شهرداری در پارک بعثت به چهار دهه قبل بر می‌گردد، اظهارداشت: اکنون این پارک، متناسب با نیاز روز شهرستان بازنگری شده است.
سیدحسن عیسی زاده ورزش بانوان را یکی از دغدغه ها و مطالبات  موجود دانست و افزود: ملاحظات دینی و اجتماعی نیز در خصوص ورزش بانوان وجود دارد ولی باید زمینه را برای ورزش بانوان فراهم کنیم تا از تفریحات سالم بهره مند شوند.
وی بر ضرورت حفظ ایمنی و حریم بانوان تاکید کرد و ادامه داد: بانوان با توجه به شرایط سنی و نیازشان می‌توانند از این فضا استفاده کنند.
شهردار دزفول بیان کرد: این مکان پیش از این به صورت موردی استفاده می‌شد که اکنون تجهیز شده تا عموم بانوان به صورت مستمر و روزانه بتوانند از آن استفاده کنند.
وی با اظهار امیدواری برای توسعه شهرستان با راه اندازی این پارک افزود: انتظار می رود سایر نهادها نیز همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند تا برای سایر اقشار و سنین نیز انجام وظیفه کنیم.

شهردار دزفول بیان کرد: پیست اختصاصی برای کودکان، سالمندان، توان یابان و جانبازان نداریم که سازمان فضای سبز و معاونت فرهنگی باید برنامه جدی و عملیاتی در این خصوص داشته باشند. 

وی از افرادی که برای افزایش نشاط جسمی و روحی بانوان تلاش کردند، قدردانی کرد.

 رییس شورای اسلامی شهر دزفول نیز در این آیین طی سخنانی به ارزش کار برای بانوان اشاره کرد و گفت: 
بانوان شهرمان دزفول مشتاق ورزش هستند و مسوولان باید شرایط اجرای ورزش ویژه آنها را فراهم کنند.

محمدحسن پرآور افزود: منع کردن تا زمانی که شرایط برای ورزش فراهم نشود راهکار نیست؛ ۵۰ درصد جامعه را بانوان تشکیل می دهند که نیازمند ورزش، اشتغال،  شادابی و طراوت هستند.
وی با بیان اینکه همه مسوولان فرهنگی باید برای احیای این امر خداپسندانه و جامعه ساز کمک کنند، ادامه داد: پارک‌های زیادی در سطح شهر داریم که به دلیل اینکه بروزرسانی نمی‌شوند متروکه می‌شوند.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول بیان داشت: امسال امکان حضور گردشگران به دزفول و مناطق جنوبی فراهم است که  باید خود را آماده کنیم و با منظر شهری و خدمات مطلوب از میهمانان نوروزی استقبال کنیم.
به گزارش ایرنا پیست دوچرخه سواری بانوان با رویکرد فرهنگی، ورزشی و تفریحی به طول حدود یکهزار متر مسیر همه روزه از ساعت ۱۵ و در هوای گرم ساعت ۱۷  آماده خدمت رسانی است.

دسته بندی اخبار
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت