سایت در حال بروز رسانی است لطفا فقط تماس بگیرید .  09363307407

0

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری: در جدالی نابرابر به مصاف رقبای آسیایی می‌رویم

بازدید: 290 بازدید

تهران- ایرنا- ملی‌پوش دوچرخه‌سواری گفت: رقبا برای حضور در مسابقه‌های جاده قهرمانی آسیا در اردوهای مختلف حضور داشته، اما ما ۲ سال در هیچ رویدادی شرکت نکرده‌ایم و با این شرایط در تاجیکستان باید با آنها رقابت کنیم.

بهنام آرین روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: دوچرخه‌سواری ایران مدت‌ها است دچار مشکل شده و تا جدیتی در برطرف کردن موانع نباشد پیشرفتی حاصل نمی‌شود. البته این مشکلات به امروز و دیروز باز نمی‌گردد و فدراسیون هم به تنهایی نمی‌تواند از پَسِ این مشکلات برآید.

وی ادامه داد: روزگاری رنکینگ اول آسیا را داشتیم اما امروز از آن جایگاه خیلی دور شده‌ایم. چند سال قبل قیمت دوچرخه حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون بود اما الان برای خرید یک دوچرخه باید بیش از ۳۰۰ میلیون تومان پول بپردازیم که این برای یک ورزشکار واقعا سخت است.

رکابزن تیم ملی دوچرخه‌سواری ادامه داد: در شرایط کرونا و برخی دلایل دیگر در ۲ سال گذشته در هیچ رویدادی حضور نیافتیم، اما تیم‌هایی مانند مغولستان، چین یا قزاقستان در اردوی ترکیه و کمپ این کشور حضور داشته و با رقابت و تمرین با تیم‌های مطرح جهان خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کنند. بدون شک وقتی در تهیه امکانات اولیه مشکل داریم، در نتیجه‌گیری هم کار سخت می‌شود اما همه تلاش خود را می‌کنیم تا دوباره دوچرخه‌سواری را به آن جایگاه اصلی برگردانیم.

آرین تصریح کرد: اگر روزانه ۲۵ دلار پرداخت شود یک رکابزن می تواند در کمپ ترکیه حضور یافته و با رقبای مطرح آسیایی و جهانی تمرین کند. بزرگترین مشکل ما در حال حاضر مسایل مالی است.

رقابت‌های جاده قهرمانی آسیا فروردین ماه سال آینده در شهر دوشنبه برگزار خواهد شد. رکابزنان کشورمان قبل از حضور در این مسابقات در ۲ رویداد تک مرحله‌ای حضور یافته و پس از آن راهی تاجیکستان می‌شوند تا با تیم‌های آسیایی به رقابت بپردازند.

دسته بندی اخبار
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت