سایت در حال بروز رسانی است لطفا فقط تماس بگیرید .  09363307407

0

رویکرد ایجابی ستاد امر به معروف خراسان شمالی در موضوع دوچرخه سواری بانوان

بازدید: 426 بازدید

ایسنا/خراسان شمالی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی گفت: دوچرخه‌سواری و پوشش بانوان از موضوعات مورد توجه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است.

حجت الاسلام هادی رحیمی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ۱۸ دستگاه فرهنگی عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هستند، بیان کرد: موضوعاتی مانند امنیت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و… در این ستاد مورد توجه قرار می‌گیرد و طی دو جلسه‌ گذشته نیز موضوع دوچرخه سواری و پوشاک بانوان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با تأکید براینکه رویکرد ستاد بر خلاف گذشته که رویکرد سلبی بود در رویکرد جدید به فرهنگ‌سازی و امور ایجابی روی آورده است و در کنار تشکیل شورا در دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی، در محلات و مساجد شورا تشکیل میدهد، ادامه داد: شش کارگروه زیر مجموعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تشکیل شده است.

رحیمی در رابطه با کارگروه‌های زیر مجموعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار کرد: کارگروه پیشکسوتان امر به معروف و نهی از منکر، کارگروه بانوان، نخبگان، طلاب،اصحاب هنر و اصحاب رسانه از جمله کارگروه‌های تشکیل شده هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی با تأکید براینکه  قدرت مطالبه‌گری در بین اعضای جامعه باید افزایش پیدا کند، افزود: در ۲۰ عرصه فعالیتی که برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در نظر گرفتیم، حدود ۲۰ گروه احیاء‌گر نیز تشکیل شده است و تمام تلاش خود را برای افزایش قدرت مطالبه‌گری مردم به کار می‌گیریم.

رحیمی با بیان اینکه در خصوص دوچرخه سواری بانوان رویکرد ایجابی و فرهنگ‌سازی را در نظر داریم، تأکید کرد: موضوعات فرهنگی نیازمند زمان است و در حال حاضر نیز براساس جلسات برگزار شده، مقرر شد تا محیط مناسب برای دوچرخه سواری بانوان در شهرهای مختلف استان آماده شود و تخصیص اعتبار و انتخاب پارک‌های شهر انجام شده است که باید فضا سازی مناسب نیز در این پارک‌ها انجام شود.

وی با تأکید براینکه وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر احیاء این فریضه است و نه تصدی‌گری، اضافه کرد: از این جهت ما حلقه وصل بین مجموعه‌ها و دستگاه‌ها هستیم تا بتوانیم آموزه‌های دینی و سرفصل‌هایی که در بیانیه گام دوم انقلاب که یکی از آنها عدالت‌خواهی و مبارزه با مفاسد است را فعال کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: اقدامات سلبی در حوزه‌های مختلف زمانی انجام می‌شود که فرهنگ‌سازی انجام شده باشد در غیر این صورت تنها تذکر لسانی مورد توجه است.

دسته بندی اخبار دسته‌بندی نشده
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت