سایت در حال بروز رسانی است لطفا فقط تماس بگیرید .  09363307407

0

درخواست ویزا و برگزاری اردو برای حضور در دوچرخه سواری قهرمانی جهان در دقیقه۹۰ !

بازدید: 492 بازدید

فدراسیون دوچرخه سواری در فاصله ۱۲ روز مانده تا آغاز مسابقات جاده قهرمانی جهان بلژیک، درخواست ویزا کرده و در نظر دارد اردویی هم برای رکابزنان برگزار کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی جهان  ۱۲ روز دیگر  در بلژیک آغاز می شود و فدراسیون قرار است از روز پنج شنبه هفته جاری اردویی را برای  رکابزنان برگزار کند. همچنین درخواست ویزا هم داده شده است اما با توجه به فاصله زمانی کم مشخص نیست فدراسیون می تواند ویزا بگیرد یا خیر.

البته  از مدت ها پیش زمان و مکان برگزاری قهرمانی جهان هم مشخص بود  بنابراین این امکان وجود داشت که کارهای اخذ ویزا و برگزاری اردو برای رکابزنان سرفرصت انجام شود نه دقیقه ۹۰. رشته های مختلف از مدت ها پیش  اقدام به برگزاری اردو کرده اند حتی در شرایط روزهای سیاه کرونا.

حضور در  مسابقات قهرمانی جهان  بسیار مهم است چون غیبت در این مسابقات بر روی امتیازات قهرمانی کشور سال آینده تاثیر دارد و این مسئله در نهایت بر روی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم تاثیر می گذارد.

جمع کردن امتیاز برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ از سال ۲۰۲۲ آغاز می شود. امتیاز مسابقات قهرمانی کشورها بسیار اهمیت دارد و می تواند در کسب سهمیه بسیار کمک کند. نکته این است طبق قانون اتحادیه جهانی کشورهایی که در قهرمانی جهان شرکت نکنند، امتیاز قهرمانی کشور  هم برایشان نصف محاسبه می شود. یعنی بالاترین امتیاز در قهرمانی کشور برای نفر اول ۱۰۰ امتیاز است که در صورت شرکت نکردن در قهرمان جهان ۵۰امتیاز برایش در نظر گرفته می شود.

از طرفی کشورهایی که در قهرمانی جهان شرکت کنند،امتیاز ۱۵ نفر اول رکابزنانشان در قهرمانی کشور  برای رنکینگ  جهانی محاسبه می شود اما برای کشورهایی که حضور نداشته اند  امتیاز ۱۰ نفر محاسبه خواهد شد.

بنابراین  حضور در این مسابقات می تواند بر آینده دوچرخه سواری هم موثر باشد.

فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در گفتگو با ایسنا در مورد اینکه چرا برای اخذ ویزا و برگزاری اردو دیر اقدام شد، بیان کرد: موافقت شورای برون مرزی گرفته شده و درخواست ویزا را دادیم. اردو هم از روز پنج شنبه  خواهد می شود. ما سه مرتبه خواستیم اردو بگذاریم اما به  افزایش شیوع ویروس کرونا برخورد کردیم. از طرفی یکی از سهمیه های ما در تخصیص مجدد قرار داشت و فردا نهایی می‌شود.

او در پاسخ به این پرش که با توجه به مدت زمان کم امکان صدور ویزای شینگن وجود دارد، تصریح کرد: تقاضا دادیم وکمیته ملی المپیک هم نامه  ارسال کرده است امیدوارم ویزا صادر شود در نهایت ممکن است ویزای ملی صادر شود.

دسته بندی اخبار دسته‌بندی نشده
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت