سایت در حال بروز رسانی است لطفا فقط تماس بگیرید .  09363307407

0

مزایای استفاده از لباس دوچرخه سواری

بازدید: 865 بازدید

اگر می توانید از موانع اجتماعی راه رفتن با شلوارهای تنگ دوچرخه عبور کنید ، مزایای این شلوارهای تنگ پوست بسیار زیاد است. دلیلی وجود دارد که هر دوچرخه سوار بزرگ رقابتی در تمام رشته های دوچرخه سواری از شورت دوچرخه سواری استفاده می کند. دوچرخه سواری کوتاه و پد داخلی آن که گوزن نامیده می شود ، سوار را از ارتعاش تند و تیز در برابر شرایط معمولی جاده و خارج از جاده محافظت می کند. پوشیدن این شورت می تواند راحتی دوچرخه سواری شما را تا حد زیادی بهبود بخشد. به نمایش گذاشتن ران های قدرتمند خود را می توان بستنی روی کیک دانست

تاریخچه شورت دوچرخه سواری

گوزن در دهه 1930 اختراع شد ، زمانی که بیشتر لباس های دوچرخه سواری از پشم تهیه می شد. تقریباً همه شورت های دوچرخه سواری دارای درزهای ناراحت کننده ای بودند که باعث اصطکاک و زخم زین می شد ، بنابراین یک تکه چرم از یک آنتلوپ به نام گوزن در ناحیه تماس داخل شورت دوچرخه سواری قرار داده شد. نام آنتلوپ به هم چسبیده است و گوزن امروزی با وجود اینکه از مواد (معمولاً) مصنوعی ساخته شده ، نام چرم را حفظ کرده است. یک گوزن خوب با فوم یا ژل پر می شود تا درد روزهای طولانی در زین را تسکین دهد.

دوچرخه سواری مواد کوتاه

شورت های دوچرخه سواری معمولاً از مواد مصنوعی که سریع خشک می شوند مانند لیکرا ، اسپندکس ، نایلون و پلی استر ساخته می شوند. پانل های متعدد سطوح متناوب کشش و فشرده سازی را در صورت نیاز ارائه می دهند. شلوارهای دوچرخه سواری گران تر دارای درزهای تخت بهتر برای کاهش ساییدگی ، گوزن با کیفیت بالاتر و مواد با دوام تر هستند. شورت های دوچرخه سواری در پشم نیز موجود است ، اگرچه ناحیه ای که با زین تماس دارد معمولاً از مواد مصنوعی برای دوام بهتر ساخته شده است. به دلیل تناسب آناتومیکی شورت دوچرخه سواری ، بهتر است بین گوزن و بدن خود لباس زیر نپوشید.

 

 

مزایای استفاده از شورت دوچرخه سواری

شورت دوچرخه سواری از حساس ترین مناطق شما در برابر تماس طولانی با صندلی دوچرخه محافظت می کند. مالش رانهای داخلی شما به صندلی دوچرخه با صورت صاف دوچرخه سواری خنثی می شود و یک گوزن شکم پر از سخاوتمندانه مناطق زیرین شما را از ارتعاشات دردناک و درد ناشی از ضربه محافظت می کند. یک گوزن خوک خوب در امتداد استخوان های نشسته شما در قسمت پایین باسن قرار می گیرد ، به طوری که فشار از بافت های حساس بین پاهای شما پخش می شود. شورت های دوچرخه سواری نیز برای به حداکثر رساندن آیرودینامیک بسیار مناسب هستند و به لطف مواد کششی چهار طرفه ، دامنه حرکتی کاملی به سوار می دهند. در نهایت ، فشرده سازی ملایم که توسط یک جفت شورت دوچرخه سواری تنگ و محکم انجام می شود ، می تواند جریان خون را در پاها افزایش دهد و به عملکرد عضلانی کمک می کند تا قدرت پایدارتری را ایجاد کند.

پیراهن های دوچرخه سواری دارای ویژگی های خاصی هستند که تجربه دوچرخه سواری شما را بهبود می بخشد.

آنها معمولاً یقه گردن دارند تا از آن در برابر نور خورشید محافظت کنند. زیپ جلو قابل تنظیم است تا بتوانید در مواقع گرمای زیاد آن را برای اهداف تهویه مدیریت کنید. برخی از آنها جیب پشتی برای کالا دارند و دسترسی به هر وسیله ای را برای شما آسان می کند. رنگهای بازتابنده ، بنابراین شما در شب قابل مشاهده هستید. و ، آنها کاملاً کامل هستند تا بتوانید در پارچه های آن راحت باشید و همچنین به خشک ماندن کمک کنید.

کاپشن ها نه تنها از نوع لباس گرم تری هستند بلکه می توانند با ارائه حداقل عایق از خیس شدن شما در روزهای بارانی جلوگیری کنند. چندین مورد سبک وزن برای زمانی که هوا غیرقابل پیش بینی است وجود دارد.

شورت / لباس تنگ

 

شورت دوچرخه سواری

تعداد زیادی شورت دوچرخه وجود دارد تا بتواند به بهترین نحو به اهداف شما برسد ، آنها از نظر شیوه متفاوت هستند ، اما در اینجا دلایلی وجود دارد که علیرغم تمرکز اصلی آنها ، مهم هستند.

اول از همه آنها دارای قابلیت کشش اضافی برای بهبود حرکات شما هستند که به شما امکان می دهد احساس راحتی کرده و تحرک را بهبود بخشید. آنها دارای فاق پر شده ای هستند که بار دیگر با کاهش اصطکاک باعث راحتی شما می شود ، همچنین به شما کمک می کند تا ناهمواری های جاده ای را که ممکن است پیدا کنید ، برطرف کنید.

جوراب شلواری دوچرخه برای کسانی که نمی خواهند از شورت استفاده کنند گزینه مناسبی است. هر گزینه ای را که انتخاب می کنید مطمئن شوید که آنها نیز بازتابنده هستند 

 

 

خوشحال میشم نظراتتون رو درباریه این موضوع به اشتراک بگذارید. 

دسته بندی آموزش دوچرخه سواری مقالات
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت