سایت در حال بروز رسانی است لطفا فقط تماس بگیرید .  09363307407

0

سرمربی تیم ملی: شرایط رکاب‌زنان مطلوب است؛ ۲۸ و ۲۹ اسفند به مصاف رقبا می‌رویم

بازدید: 368 بازدید

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران گفت: ملی پوشان کشورمان امروز اولین تمرین خود را در ترکیه برگزار کردند و ۲۸ و ۲۹ ماه جاری نیز در دو مسابقه تک مرحله‌ای به مصاف رقبا می‌روند.

علیرضا حقی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تیم ملی دوچرخه سواری ایران روز گذشته وارد ترکیه شد و پس از استراحت امروز نخستین تمرین خود را برگزار کرد. خوشبختانه شرایط آمادگی همه نفرات مطلوب است و مشکلی از این بابت نداریم.

وی ادامه داد: طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند در دو رقابت تک مرحله‌ای به مصاف رقبای خود برویم تا برای رقابت‌های جاده قهرمانی آسیا آماده شویم. بازی‌های قهرمانی آسیا در شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار می شود و تیم ملی ایران با ۸ رکاب‌زن در این رویداد حضور خواهد یافت.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان افزود: از فرصت باقی مانده برای آماده‌سازی بیشتر بهره می‌بریم. پس از اردوی آمادگی در ترکیه به تهران بازنخواهیم گشت و از همین جا عازم تاجیکستان می شویم.

وی تاکید کرد: طبق برنامه قبلی رقابت‌ها از ۵ تا ۹ فروردین ماه برگزار خواهد شد اما زمان دقیق و برنامه کامل ۲۴ ساعت قبل از آغاز رقابت‌ها و در جلسه فنی مشخص خواهد شد و امیدواریم با تلاش هایی که صورت گرفته شاهد نتایج خوبی هم باشیم. 

دسته بندی اخبار
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت