سایت در حال بروز رسانی است لطفا فقط تماس بگیرید .  09363307407

0

مسابقه استعدادیابی دوچرخه‌سواری در مشهد برگزار شد

بازدید: 384 بازدید

مشهد- ایرنا- نخستین مرحله مسابقه استعدادیابی دوچرخه‌سواری ویژه متولدان سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۹ در پیست دوچرخه‌سواری ثامن‌الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

 

مسوول کمیته استعدادیابی هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار گفت: در این مسابقات ۲۰ دوچرخه‌سوار در سه رده سنی در بخش مهارت با هم رقابت کردند.

 

حمیدرضا زارع رشیدی با بیان اینکه دوچرخه سواران در سه ماده دیگر هم با هم رقابت می‌کنند، افزود: مراحل بعدی ۲ کیلومتر کوهستان، ۲۰۰ متر و ۲ کیلومتر جاده است که هر هفته مسابقات یک ماده آن برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: در مسابقه مهارت امروز در رده سنی متولدان ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۹ عرفان احمدی، پارسا پروازمنش و ماهان یوسف‌زاده عناوین برتر را از آن خود کردند. در رده سنی متولدان ۱۳۸۶ نیز سام شرکت بر سکوی نخست ایستاد، نوید حیدری‌پور دوم شد و عرفان دلارام مقام سوم را کسب کرد.

 

مسوول کمیته استعدادیابی هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی اظهار داشت: در رده سنی متولدان ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۵ هم مهرداد لسانی به مقام نخست دست یافت و محمدعرفان حامدی و علیرضا ذاکری دوم و سوم شدند.

 

زارع رشیدی گفت: برای استعدادهای برتر از طرف هیات مربی درنظر گرفته می‌شود که زیر نظر هیات فعالیت کنند.

 

۲۵۰ دوچرخه سوار سازمان یافته در خراسان رضوی این رشته ورزشی را پیگیری می‌کنند که ۷۰ نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند.

دسته بندی اخبار دسته‌بندی نشده
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت