سایت در حال بروز رسانی است لطفا فقط تماس بگیرید .  09363307407

0

بررسی دوچرخه اسکات

بازدید: 658 بازدید

راهنمای خرید دوچرخه اسکات: شرکت SCOTT با این شعار که «دوچرخه سواری اشتیاق ماست» شروع به کار کرد و اکنون یکی از بهترین شرکت‌های تولید دوچرخه در جهان به شمار می‌آید. به دلیل همین شعارشان است که این شرکت تلاش و انرژی زیادی صرف تولید بهترین دوچرخه های جهان می‌کند.

شرکت اسکات دوچرخه های کوهستانی، دوچرخه های جاده ای، دوچرخه های برقی، دوچرخه های شنی یا سیکلوکراس و حتی دوچرخه های شهری و دوچرخه بانوان scott را تولید می‌کند. وقتی بحث، بحثِ دوچرخه سواری باشد، شرکت اسکات تقریباً همه مواردی را که می‌توانید رویا داشته باشید، پوشش می‌دهد.

ضمنا محصولات این شرکت محدود به دموگرافیک خاصی نیست و شامل مدل هایی برای آقایان، زنان، نوجوانان و حتی برای کودکان است. در مطلب پیش رو به راهنمای خرید دوچرخه اسکات می‌پردازیم.

معرفی و شناخت کامل کمپانی اسکات اسپورتز Scott Sports

معرفی و شناخت کامل کمپانی اسکات اسپورتز Scott Sports

اسکات جزو شناخته شده ترین و با اعتبارترین شرکت های سازنده دوچرخه و لوازم تربیت بدنی و ورزشی در جهان به شمار می‌آید. هنگامی که محصولات این شرکت موفق را بررسی می‌کنیم و در مقایسه دوچرخه اسکات با مریدا یا مقایسه دوچرخه scott با جاینت، می‌بینیم که این شرکت پس از کمپانی تایوانی جاینت، رتبه دوم تولید دوچرخه در جهان را دارد.

بد نیست بدانید که این برند معروف در سال ۱۳۵۸ در زیویزیه سوئیس به ثبت رسید و تاسیس شد. هنوز که هنوز است نمایندگی دوچرخه scott و دفتر و ساختمان مرکزی شرکت اشکات در همان جا و در کشور سوئیس واقع است.

این شرکت به تولید و توزیع انواع و اقسام وسایل ورزشی و وسایل مربوط به دوچرخه ها مثل دوچرخه اسکات بانوان، دوچرخه اسکات اسکیل، دوچرخه اسکات ویلسون، اسنوبرد، اسکی، تجهیزات و لوازم جانبی دوچرخه،، کلاه اسکی، عینک اسکی و غیره می‌پردازد.

تکنولوژی مورد استفاده در ساخت دوچرخه های scott را بشناسید!

دوچرخه هایی که توسط کمپانی اسکات تولید می‌شوند به طور معممول بدنه و تنه ای محکم و در عین حال سبک دارند و برای همین برای دوچرخه سواران حرفه ای انتخابی ایده آل به شمار آمده و تناسبی عالی دارند. همچنین این شرکت در ساخت دوچرخه هایش از تکنولوژی های مبتکرانه و نوین و زیادی استفاده می‌کند که به عنوان نمونه می‌توان به برخی از آن ها اشاره کرد:

  • قفل  Twinloc
  • تکنولوژی کمک عقب  FoxNude
  • هندسه خاص و مسابقه ای بدنه
  • تکنولوژی  Spark

همچنین دوچرخه های ساخت شرکت اسکات برخلاف ظاهر ساده ای که ممکن است داشته باشند و گولتان بزند، مرزهایی بسیار نوین و انقلابی از آنچه به عنوان دوچرخه در دنیا می‌شناسیم را برای بازار جهان تعریف کرده اند.

مثلا به عنوان نمونه تکنولوژی اسپارک که در سال دو هزار و هفده توسط این شرکت معرفی شده با استفاده از کمک دو پایه Trunnion به دست آمد. یا مثلا دوچرخه های تولیدی سال دو هزار و شانزده این شرکت یک دانه کمک عقب زیر لوله ی بالایشان قرار داشت اما در سال دو هزار و هفده این کمک به روی توپ تنه منتقل شد.

همین جا به جایی به ظاهر ساده باعث شد که مرکز ثفل دوچرخه جا به جا شده و در نتیجه کاهش یابد و نتیجتاً سرعت و چابکی دوچرخه های ساخت شرکت اسکات افزایش پیدا کند.

رده های دوچرخه کوهستان اسکات

رده های دوچرخه کوهستان تولیدی اسکات را بشناسید!

کمپانی موفق و به شدت بزرگ و با اعتبار scott در ساخت دوچرخه های کوهستانش دست به ارائه رده های مختلفی از دوچرخه زده است تا بدین ترتیب بتواند به پوشش بیشترین حد ممکن سلایق و نیازهای مشتریان بپردازد.

در زیر به بررسی برخی از محبوب ترین و بهترین انواع این رده ها می‌پردازیم و به راهنمای خرید دوچرخه اسکات کوهستانی اشاره خواهیم کرد.

  • دوچرخه کراس کانتری

دوچرخه های رده کراس کانتری اسکات به طور معمول باعث می‌شوند تا ورزشکاران المپیک به قهرمانی دست پیدا کنند و مدال قهرمانی دنیا را به گردن بیندازند.

قهرمانان بین المللی ای که از این نوع دوچرخه استفاده کرده اند توانسته اند مدال های زیادی به دست آورند. مثلا نینو در سال دو هزار و شانزده توانست با دوچرخه کراس کانتری اسکال موفق به کسب مدال المپیک شود.

  • دوچرخه رده تریل

این مدلاز دوچرخه های ساخت scott به شما توانایی بالا و پایین رفتن از کوه را اعطا می‌کند و همچنین باعث می‌شد تا در مسافت های طولانی احساس قهرمانی بهتان دست بدهد و به کشف طبیعیت بپردازید و همه جوره هیجاناتی مضاعف را تجربه کنید.

  • دوچرخه مدل دانهیل

اگر چیزی که به دنبال آن هستید فرود از ارتفاع، شیب های تند و پر سرعت، هیجان و انرژی و چیزهای مشابه است، پس این مدل بهترین انتخاب ممکن برای شما است. بد نیست بدانید که دانهیل کراس در عرصه مسابقات جهانی هم همواره پیشتاز بوده و هست.

  •  دوچرخه اندورو

اگر به طور معمول مسیرتان از جاده های مالرو می‌گذرد اندورو بهترین انتخاب برای شما است. با این مدل فرود از این نوع مسیرها را با لذت و هیجانی بیشتر از قبل تجربه کنید.

  • دوچرخه اسپورت

این مدل از دوچرخه اقتصادی ترین و در واقع معمولی ترین مدل دوچرخه ساخت اسکات در این رده به شمار می‌آید. اگر می‌خواهید به جنبه ورزشی دوچرخه سواری بپردازید ولی در عین حال خیال قهرمانی المپیک را در ذهنتان ندارید این مدل از دوچرخه بهترین انتخاب ممکن برای شما است.

  • الکترونیکی

طراحی، بدنه و تایرهای کوهستان ارمغان مدل های این رده است. با دوچرخه های برقی این رده می‌توانید صعود بالاتر و رکاب زنی بیشتری را تجربه کنید. دوچرخه سواران کوهستان عاشق مدل های این رده هستند.

  • دوچرخه مخصوص بانوان

برای سادگی و راحتی بانوانی که علاقمند به دوچرخه سواری هستند تولید و ساخته شده است. بعضی از قطعات زین و کرپی به در نظر داشتن بانوان و مخصوص آن ها طراحی و تولید شده. در ضمن علاوه بر این نوع طراحی و رنگ های استفاده شده در این نوع از دوچرخه متناسب با  ذهنیات و علایق بانوان است.


دسته بندی آموزش دوچرخه سواری مقالات
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت