سایت در حال بروز رسانی است لطفا فقط تماس بگیرید .  09363307407

0

بهترین جاده ها برای دوچرخه سواری در دنیا!

بازدید: 822 بازدید
بهترین جاده ها برای دوچرخه سواری در دنیا!-الی گشت

بهترین جاده ها برای دوچرخه سواری

بیشتر دوچرخه سواران، سایکل توریست ها و گردشگران دنیا که به دنبال بهترین جاده ها برای دوچرخه سواری هستند، جاده هایی را برحسب تجربه و منظره ای که دارد، معرفی نموده اند. مجله الی گشت برای شما علاقه مندان به دوچرخه سواری و جهانگردی جاده هایی را در سراسر دنیا به شما معرفی می نماید تا برای سفرهای آینده خود، آن ها را در نظر گرفته و به این جاده ها، سفرکنید. جاده هایی که در اینجا به معرفی آن ها می پردازیم، از میان حدود ۵۰ مسیر دوچرخه سواری انتخاب شده است. بسیاری از جهانگردانی که به کشورهای مختلف سفر کرده اند و در جاده های بی شماری رکاب زده اند، ۱۵۹ مقصد را نام برده اند. با این وجود توصیف و توضیح این همه مقصد در این مطلب نمی گنجد. در نتیجه به معرفی تنها تعدادی از بهترین جاده ها برای دوچرخه سواری در دنیا پرداخته ایم. امیدواریم انگیزه و اطلاعات شما را برای سفر به این مناطق بالا برده باشیم.

بهترین جاده ها برای دوچرخه سواران

شیلی

در این لیست و در میان بهترین جاده ها برای دوچرخه سواری در دنیا، کشور شیلی و پارک ملی تورس دل پین (Torres del Paine National Park) یا ناحیه ای نزدیک سان پدرو دو آتاکاما (San Pedro de Atacama) است. در اینجا قوانین طبیعت دست به دست هم می دهند تا بهترین سفر خود را در میان پارک ملی داشته باشید. باید بتوانید طبق قوانین طبیعت پیش بروید. زمانی که از میان درختان شیلی، در کنار دریاچه ها، کناره کوه ها و دره های پر برف رکاب می زنید، با آب و هوایی متفاوت روبرو می شوید. این تفاوت و تغییر آب و هوایی چندان اهمیت ندارد، چرا که طبق نظر بسیاری از گردشگران، طبیعت شیلی نیروانای کمپینگ در حیات وحش است. از شیلی دیدن کنید تا بیشتر احساس زنده بودن داشته باشید.

دوچرخه سواری در شیلی

آرژانتین

کشور آرژانتین مسیرها و جاده هایی با مناظری در ارتفاعات بالاتر را به شما پیشنهاد می دهد. محیط طبیعی سخت با جاده هایی کم جمعیت و بدون ترافیک حالتی عجیب را در شما به وجود می آورد. انزوایی که در این جاده ها دارید به همراه کمپینگی در طبیعت وحشی و عبور از مسیرهای کوهنوردی، آن هم در کنار مرزهای شیلی، می تواند حتی رشد شخصیتی شما را به دنبال داشته باشد. از بهترین جاده ها برای دوچرخه سواری در آرژانتین، می توان به سن پدرو دو آتاکاما به سمت کاچی (San Pedro de Atacama to Cachi)، پاتاگونیا (Patagonia)، پاسو دو آگوآ نگرا (Paso de Agua Negra)، پاسو دو سن فرانسیسکو (Paso de San Francisco) و شمال غربی این کشور اشاره کرد.

بهترین جاده ها برای دوچرخه سواری در دنیا! آرژانتین

تاجیکستان

اگر به دنبال بهترین جاده ها برای دوچرخه سواری در کشورهایی نزدیک به ایران هستید، ما به شما کشور تاجیکستان را پیشنهاد می دهیم. جاده های کشور تاجیکستان و بزرگراه پامیر (Pamir Highway) بهترین جاده در این کشور برای جهانگردان و دوچرخه سواری است. با اینکه تورهای دوچرخه سواری در این بزرگراه در طول ماه های تابستان برگزار می شود اما این مسیر همچنان جزو مسیرهای چالش برانگیز و سخت است. اگر می خواهید که استقامت و توانایی خود را در سایکل توریستی و در یکی از زیباترین مناطق جهان امتحان کنید، به این جاده بروید. برای دوچرخه سواری در پارک ملی رولرکاستر (rollercoaster) با تانک های آب زنگ زده و مزارع تماشایی در اطراف خود را آماده کنید. در میان مناظری با دریاچه های فیروزه ای و کوه های کشف شده رکاب بزنید و بهترین سفر خود را بسازید.

دوچرخه سواری در تاجیکستان

قزاقستان

مناظری که در کشور قزاقستان خواهید دید، بسیار شبیه به پس زمینه های ویندوز است. می توانید در بسیاری از مناطق و طبیعت بکر این کشور چادر زده و پس از یک دوچرخه سواری طولانی استراحت کنید. در اینجا تپه ها و قله های کوه هیمالیای غربی را دنبال خواهید کرد. مردم محلی قراقستان با خوشرویی از شما استقبال می کنند و شاید بتوانید مهمان آن ها در خانه های عشایری و بومی شان شوید. با عبور از بهترین جاده ها برای دوچرخه سواری در میان مردم قراق می توانید حتی با فرهنگ عشایری آن ها نیز آشنا شوید. اگر می خواهید که از مناظر بکرتری لذت ببرید، از جاده های اصلی گاهی خارج شوید و در جاده های فرعی دوچرخه سواری کنید. ناحیه مرکزی کشور قراقستان همانند جاده توسور (Tosor Pass)، تورکنت (Torkent) به سمت کوچکور (Kochkor) می تواند زیباترین مسیرها در این کشور باشد.

دوچرخه سواری در قزاقستان

استرالیا

اگر به دنبال کشف خودتان در تنهایی هستید، می توانید در جاده های استرالیا رکاب بزنید. استرالیا بهترین جاده ها برای دوچرخه سواری را دارد. مرکز استرالیا با خاک سرخی که دارد، مسیرهای خاکی بی پایانی را به شما پیشنهاد می دهد. آب و هوای گرم و افقی ثابت، از خصوصیات بی نظیر این منطقه است. اگر از مناطق ساحلی استرالیا عبور می کنید، می توانید شاهد مناطق کوهستانی با کمی برف بر روی قله ها در دوردست به همراه شهرهایی تاریخی خواهید بود. اگر کمی از مسیرهای مشخص وارد مسیرهای فرعی شوید، شاید بتوانید بومیان استرالیایی را هم ببینید. از بهترین جاده استرالیا بزرگراه بونتین (Buntine Highway) و اوتبک (the Outback) را می توان نام برد.

دوچرخه سواری در استرالیا

ترکیه

یکی از مقصدهای رویایی دوچرخه سواران که پکیجی کامل را به شما ارائه می دهد، کشور ترکیه است. بهترین جاده ها برای دوچرخه سواری در دنیا را می توانید در این کشور پیدا کنید. جاده هایی که به شهرهایی مانند استانبول، ازمیر، کاپادوکیا، شمال شرقی، آناتولیا و مرزهای ایران منتهی می شود، را در این کشور می توان نام برد. رفتار مهمان نواز مردم ترکیه را که به شما دوچرخه سواران و سایکل توریست ها چای تعارف می کنند، گاهی به ناهار دعوتتان می کنند و شاید برای خواب، شما را به خانه شان راه می دهند، خاطره های سفر شما را می سازد. در طول مسیر هم شهرها و روستاهای زیبایی را برای کشف پیدا خواهید کرد.

مسیرهای زمینی برای سفر به خارج کشور -ترکیه

نروژ

با رکاب زدن در جاده هایی همانند جاده ترونهیم (Trondheim)، نارویس (Narvic) و مو آی رانا (Mo i Rana) در نروژ می توانید بهترین سفر جاده ای خود را رکاب بزنید. جاده های پر پیچ و خم در میان کوهستان های بی نظیر در فصل های بهار و تابستان نروژ شما را فرا می خواند. همزمان می توانید از توت های وحشی در جادده ها بخورید، حیوانات وحشی را ببینید و خود را با حیات وحش این ناحیه امتحان کنید.

بهترین جاده ها برای دوچرخه سواری-نروژ

چین

ناحیه چین میانه و ناحیه غربی چین بسیار پر آفتاب و وسیع است. با این وجود شاید چنان که باید هنوز به درستی کشف نشده است. فرهنگ مردم چین بسیار منحصر بوده و طبیعتی خشن دارد. در نتیجه سفر شما در این جاده ها می تواند در عین حال که مناظری بی نظیر و بکر را به شما نمایش می دهد، چالش برانگیز نیز باشد. در مناطق و روستاهای دورافتاده با مردمی روبه رو می شوید که با آنچه که تاکنون از چین می شناختید، متفاوت خواهند بود. در این مسیر حتی می توانید در دوردست ها کوه های تبت را نیز شاهد باشید. دریاچه های فیروزه ای و پرچم های دعاکنندگان در طول مسیر صحنه های مصنوعی رنگینی را در جلوی رویتان ایجاد می کند. از بهترین جاده ها برای دوچرخه سواری در دنیا را می توانید در استان سیچوان چین (Sichuan Province) پیدا کنید.

بهترین جاده ها برای دوچرخه سواری-چین

فرانسه

فرهنگ دوچرخه سواری در کشور فرانسه و در جاده های مارپیچی که بر کوه ها بالا رفته و شما را در نهایت به روستاهای کوچک محافظت شده با مناظری وسیع می رساند، بسیار غنی است. دوچرخه سواری در این کشور بسیار پرطرفدار بوده و اکثر سایکل توریست ها خود را به صحنه های تور دو فرانس کوه های آلپ (Alps)، دره لوبرون (Luberon Valley)، کنز (Cannes) و لیون (Lyon) می رسانند. مناظری را که در این کشور خواهید دید، به دلیل نزدیکی به کوه های زیبای آلپ در جای دیگری از کره زمین پیدا نخواهید کرد. همچنین برای اینکه از جاده های شلوغ فرانسه دور شوید، بهتر است که وارد جاده های فرعی شده و به سمت روستاها رکاب بزنید. بسیاری از دوچرخه سواران از مناظر زیبای این کشور، بسیار تعریف نموده اند.

بهترین جاده ها برای دوچرخه سواری-فرانسه

هند

در لیستی که از بهترین جاده ها برای دوچرخه سواری در دنیا برای شما تهیه کرده ایم، آخرین کشور را هند در نظر گرفته ایم. کشور پهناور هند پر از مسیرها و جاده هایی است که می تواند مناظر متعددی را بسته به اینکه در کجایی هند رکاب می زنید، به شما پیشنهاد می دهد. کشور هند شخصیتی یگانه و منحصر به فرد دارد. به گونه ای که می توانید خود را با رنگ های مختلف کنار جاده ادغام کنید. می توانید در این مسیرها، بوی زندگی را احساس کنید. در میان مردم بومی هند حرکت کنید. زندگی را در اینجا کشف کنید. اگر به دنبال چالش و هیجان هستید، می توانید در بالاترین جاده موتور رو جهان با طول ۵۳۵۹ متری رکاب بزنید. مسیرهایی مانند جاده های خلوت، جاده های تبتی که در شمال و شمال غربی هند قرار دارند، یکی از بهترین جاده ها برای دوچرخه سواری و سایکل توریست هاست. همچنین جاده شمال شرقی در ناگالند را هم می توان در این لیست قرار داد.

دسته بندی آموزش دوچرخه سواری معرفی مکان های دوچرخه سواری مقالات
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت