سایت در حال بروز رسانی است لطفا فقط تماس بگیرید .  09363307407

0

یاد گیری پنچر گیری کردن دوچرخه

بازدید: 442 بازدید

راهنمایی پنچر گیری

همه دوچرخه سواران باید پنچر گیری را یاد بگیرندمخصوصا افرادی که قصد سفر با دوچرخه را دارند،بنابراین توصیه میشود در این جا به چند نکته دقت نمایید>خوبی پنچر گیری دوچرخه نسبت به سایر وسایل نقلیه از جمله ماشین این است که زمان زیادی نمیبرد و وسایل لازم برای پنچر گیری دوچرخه نیز وزن سنگینی ندارند، به همین علت هست که حتی در تور دوچرخه سواری نیز میتوانید با همراه داشتن وسایل پنچل گیری دوچرخه، نگرانی بابت در راه ماندن نداشته باشید.

وسایل پنچل گیری

تیوپ سالم مناسب دوچرخه_اهرم تایر_تلمبه_چسب مخصوص تیوپ

آموزش پنچل گیری

اول دوچرخه خود را بخوابانید و اولین چیزی که باید به دست بگیرید اهرم تایر است؛اهرم تایر رو دور تا دور بچرخانید و با دست تایر را بکشید تا جدا شود سپس تیوپ را در دست بگیرید وبا فشردن آندر نزدیکی گوش سعی کنید متوجه شوید نشتی آن از کجاست، حتی ممکن است چند بار دچار مشکل شده باشد،اگر محل نشتی و سوراخ شدن تیوپ را متوجه شدید،حالا نوبت به چسب تیوب میرسد که میتوانید از آن برای ترمیم تیوپ استفاده کنید، اما اگر موفق به پیدا کردن نشتی نشدید و یا تیوپ بسیار صدمه دیده بود میتوانید از تیوپ سالمی که هراه خود دارید استفاده نمایید.
چسب تیوپ معمولا دارای دستورلعملی است 
و لازم است به دقت آن را انجام دهید،هیچ دوچرخه سواری دوست ندارد پس از گذشت اندکی زمان دوباره پنچر گیری کند، بنا بر این قبل از دوچرخه سواری از ترمیم کامل تیوپ اطمینان حاصل کنید.
پس از اینکه لکه گیری و یا تعویض تیوپ تمام شد باید آن را جا انداخته و مثل شکل اولیه آن کنید. برای این کار ابتدا باید یک طرف شانه های تایر در چرخ باشد و تیوپ را هم با سوراخ چرخ هماهنگ کنید، بهتر است تیوب را کم باد کنید در این حالت تا از گیر آن خود داری شود،حالا با هر دو دست بخش دوم قسمت لاستیک ها را وارد چرخ کنید و تا امام کار آن را ادامه دهید.
حالا پس از سفت کردن مهره باید به سراغ تلمبه بروید و چرخ خود را باد کنید، در نهایت دوچرخه شما برای یک دوچرخه سواری هیجان انگیز و سفر با دوچرخه آماده است و میتوانید از آن استفاده کنید.

ممنون میشم نظراتتون رو در باره این موضوع به اشتراک بذارید.

دسته بندی آموزش تعمیرات آموزش دوچرخه سواری مقالات
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت