سایت در حال بروز رسانی است لطفا فقط تماس بگیرید .  09363307407

0

مزایای استفاده از کلاه ایمنی مناسب دوچرخه سواری

بازدید: 717 بازدید

لزام استفاده از کلاه ایمنی دوچرخه سواری در استرالیا باعث نارضایتی بسیاری از دوچرخه سواران سراسر کشور شد. آنها استدلال کردند که این عمل نرخ مشارکت را کاهش می دهد . این امر باعث ایجاد مشکلات سلامتی می شود زیرا افراد از ورزش صرف نظر می کنند و ترجیح می دهند رانندگی کنند یا اصلا بیرون نروند.

بررسی  انجام در میان 1000 بزرگسالان استرالیا گزارش داد که حدود 16.5 درصد گفته اند که آنها می خواهم یک دوچرخه در اغلب موارد استفاده اگر آنها موظف به پوشیدن کلاه ایمنی در هر زمان. با وجود همه این موارد ، مزایای استفاده از کلاه دوچرخه سواری قابل تامل است.

کارهایی  که یک کلاه ایمنی مناسب دوچرخه سواری می تواند برای شما انجام دهد  

از آسیب سر جلوگیری می شود

صدمات سر عامل اصلی ناتوانی های طولانی مدت و مرگ و میر در تصادفات دوچرخه سواری است. حدود 22 تا 47 درصد دوچرخه سواران از ناحیه سر آسیب می بینند و این نوع صدمات با 60 درصد از مرگ و میرهای ناشی از دوچرخه مرتبط است.

مطالعه ای که در سال 2012 منتشر شد ، مرگ صدها دوچرخه سوار را از سال 2006 تا 2009 مورد بررسی قرار داد. محققان به این نتیجه رسیدند که استفاده نکردن از کلاه ایمنی تا حد زیادی خطر ابتلا به ضربه سر را افزایش می دهد. یک بررسی متا از 6 مطالعه منتشر شده در سال 2008 نشان داد که کاهش قابل توجهی در تعداد صدمات سر در مکانهایی که قوانین کلاه ایمنی اجرا می شود وجود دارد.

تمرین پوشیدن مثال می زند

بزرگسالانی که هنگام سوار شدن از کلاه دوچرخه سواری استفاده می کنند ، به ویژه والدین ، الگوی خوبی برای فرزندان خود هستند. مطالعه ای که در سال 2010 انجام شد گزارش داد که طی 2001-2003 ، کمتر از نیمی از کودکان 5 تا 14 ساله هنگام سوار شدن از کلاه ایمنی استفاده می کردند. این گروه سنی بیشترین خطر ابتلا به صدمات ناشی از دوچرخه سواری را دارد. کودکان بزرگتر ممکن است در استفاده از کلاه ایمنی تردید داشته باشند زیرا احساس راحتی می کنند یا ظاهر خنکی ندارند. اگر خودتان از کلاه دوچرخه سواری استفاده نکنید ، اهمیت استفاده از آن را برایشان دشوار می کند.

یک کلاه ایمنی مناسب دوچرخه سواری دید را افزایش می دهد

دوچرخه سواری در جاده ها در ترافیک خطرات زیادی دارد. تصادفات معمولاً به این دلیل اتفاق می افتد که رانندگان دوچرخه سوار را نمی بینند. استفاده از کلاه ایمنی دوچرخه سواری حاوی نوارهای منعکس کننده ، شما را بیشتر در معرض دید رانندگان قرار می دهد. این امر به ویژه قبل از سحر یا ساعات اولیه عصر بسیار مهم است. یک کلاه ایمنی رنگی به رانندگان اجازه می دهد تا شما را در طول روز بهتر ببینند.

یک کلاه ایمنی دوچرخه سواری از شما در برابر آب و هوا محافظت می کند

شما قطعاً نمی خواهید در هنگام بارندگی شدید سوار شوید ، اما آب و هوا در بهترین مواقع می تواند کمی غیرقابل پیش بینی باشد. این امر به ویژه هنگامی که در مسافت طولانی سفر می کنید صادق است. کلاه ایمنی شما را در برابر خطرات آب و هوایی مانند آفتاب شدید ، باران و تگرگ محافظت می کند. برخی از شرکت ها نیز برای زمستان کلاه ایمنی ارائه می دهند. اگر در دمای سرد سوار می شوید این موارد به شما کمک می کند تا گرم شوید.

یک کلاه ایمنی مناسب دوچرخه سواری به بهبود سلامت شما کمک می کند

تعداد افرادی که از کلاه دوچرخه سواری استفاده می کنند از زمان مورد نیاز در استرالیا در سال 1990 به شدت افزایش یافته است. با این کار ، میزان صدمات سر در تصادفات کاهش می یابد. اکنون که احساس امنیت می کنند ، افراد بیشتری تشویق می شوند که با دوچرخه خود سوار شوند.

دوچرخه سواری منظم یکی از م waysثرترین روش ها برای کاهش خطر ابتلا به مشکلات  مربوط به سبک زندگی بی تحرک است. این یک فعالیت هوازی محسوب می شود. این بدان معناست که ریه ها ، قلب و عروق خونی شما از این تمرین سود می برند. نفس عمیق تری خواهید کشید و عرق خواهید کرد. این به طور کلی تناسب اندام شما را بهبود می بخشد.

دسته بندی آموزش دوچرخه سواری دسته‌بندی نشده مقالات
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت